torsdag den 27. oktober 2011

Jeg er helt grøn...

Jeg er jo helt grøn indenfor blog-verdenen, så alt herinde er nyt for mig. Derfor håber jeg at folk vil have tålmodighed, for jeg skal lige i gang....
Jeg har selvfølgelig nogle idéer til, hvordan jeg vil bruge min blog og der skal nok komme masser af billeder, links og personlige indlæg fra mig.
Et af mine mål med bloggen er, at jeg rigtig gerne vil give mine tanker og idéer omkring stil og mode til plus-piger (omg jeg hader det udtryk! Nå men I ved hvad jeg mener;-p) videre. Men samtidig vil jeg også rigtig gerne høre fra Jer derude i samme båd; I elsker tøj og mode, men hvad er jeres tanker og hvad gør I for at manuerer rundt i en (mode-) verden, hvor der kun er meget lidt plads til folk over str. 42?
Kom gerne med nogle idéer og tanker til, hvordan fx udvalget i butikkerne skulle være, hvis I kunne være med til at bestemme.

Jeg regner stærkt med, at jeg, når jeg er kommet mere i gang med bloggen, vil begynde at skrive på engelsk. Men indtil videre bliver det på modersmålet.

Hav en dejlig dag

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar