tirsdag den 15. november 2011

De første "Outfit Of The Day" fotos!


Jakke: CKN Of Scandinavia
Taske: Botkier
Tørklæde: Pieces
Jeans: Deluca
Sko: Deichmans 

 Bluse: Vero Moda
Bukser: Deluca
Sko: Deichmans
Øreringe: Pieces
Briller: Phillip Starck
Neglelak: MaxFactor "Angel nails" 882

Jubiiii!
Så fik jeg taget mig sammen til at få taget nogle OOTD fotos:-)
Det er godt nok grænseoverskridende, at lægge fotos af sig selv på nettet, men jeg har jo gået med tanken om, at lave en blog i næsten 2 år nu, så nu skulle det være!

Min vinter jakke er efterhånden et par år gammel og synger på sidste vers. Jeg har egentlig aldrig været 100 % tilfreds med den, men jeg tænkte at den godt lige kunne holde en vinter mere. Jeg har altid svært ved at finde den rigtige vinterjakke, mest pga. størrelsen. Jeg synes altid det bliver for "konet", når det kommer op over str. 42 - desværre... Men altså denne her kunne jeg holde nogenlunde ud.
Skoene er nye og jeg fandt dem til 149 kr. i Deichmans (hurra!) Blusen er ligeledes ny, mens bukserne er ved at være gamle. Jeg eeeelsker simpelthen den neglelak, så jeg tænkte I skulle se den rigtigt. Det er desværre ikke så tit jeg går med den, for jeg er ikke så god til, at holde mine negle lange, og det synes jeg de skal være, før det er pænt med neglelak til mig...

Jeg har forresten modtaget det jeg bestilte fra Dorothy Perkins. Eller dvs noget af det, for de sorte bukser var udsolgt - øv! De andre bukser er desværre alt for store til mig, men det kan ikke rigtig svare sig, at sende dem tilbage, så jeg har lokket min kære mor til, at sy dem ind for mig. Nå jo, og så kom jeg selvfølgelig til, at stikke en negl igennem strømperne - great! Men jeg tror de kan reddes. Bælterne er til gengæld rigtig fine og fejler ikke noget - dem får I nok snart at se...
Nå men, det var så de første rigtige billeder. Jeg lover at arbejde på kvaliteten samt location - haha!

Hav en god aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar