søndag den 4. december 2011

Rock, glitter og højt hår...







Bukser: Zizzi
Top: H&M
Cardigan: H&M
Halskæde: H&M
Støvler: Deichman
Julefrokost...
I går skulle vi holde julefrokost sammen med en flok dejlige mennesker og jeg må indrømme at mit hovede ikke har det så godt i dag, så jeg beklager, hvis indlægget er lidt.... Ja I ved hvad jeg mener hihi. Men det var en rigtig sjov fest.
Det var egentlig meningen, at jeg ville have haft mit nye strik-pencilskirt på, men jeg skiftede mening, da jeg ikke synes jeg har den rigtige bluse/top/skjorte der passer til endnu. Så istedet valgte jeg et par nye Jeans fra Zizzi -DE ER SÅÅÅÅ FEDE! Jeg elsker dem simpelthen! Samt en strik cardigan og en almindelig ærmeløs top indenunder. Perlekæden er fra Hennes & Mauritz og er købt for flere år siden, men de har tit noget, der ligner. Jeg er vild med den fordi den er så bombastisk og fin og den er god til at give det rå, men simple look lidt kant og bløder det hele lidt op. Støvlerne er fra Deichman og var dejligt billige. De har en kant af "pels", som jeg har bukket op på billederne, så de ser lidt mere rå ud.
Jeg ville egentlig ikke have haft briller på, men jeg må bare sande, at mig og kontaktlinser aldrig bliver venner og at jeg bare ikke kan undvære brillerne. Men jeg synes faktisk også de går meget godt til outfittet. Håret er et lille forsøg, men det er jeg nu også ganske godt tilfreds med -selvom min kære mand synes det ser lidt sjovt ud, haha!

Hav en dejlig aften
XXX

2 kommentarer:

  1. Hej Anja,

    Faldt lige over din blog via Carmakoma og må lige smide en kommentar. Super fed stil og synes, du ser knaldgodt ud! Glæder mig til at følge lidt med her :)

    SvarSlet
  2. Hej Nina,
    Ih super mange tak, hvor er det sødt af dig:)

    Knus Anja

    SvarSlet