torsdag den 15. december 2011

Kom med til Plus-size tøjbazar hjemme hos mig d. 21. januar!

Det har jo længe været populært med tøj bytte-købe-sælge arrangementer rundt omkring i  landet, og for nyligt blev der også afholdt en i Aalborg, som jeg desværre ikke var med til. I den forbindelse kom jeg til at tænke på, at det kunne være sjovt med et lignende arrangement for plus-size tøj. Ofte kan det jo være svært, at finde noget, man kan passe ved de ovennævnte arrangementer.
 For ca. 14 dage siden, var jeg på besøg hos en bekendt, som havde sat noget rigtig fint tøj til salg via Facebook  -hvor jeg selvfølgelig var nødt til, at købe et par ting;) Vi sad og snakkede lidt og hun sagde, at hun havde tænkt, at det kunne være hyggeligt, at afholde en bytte-købe-sælge tøjaften for plus-size. Jeg var jo helt med på idéen, for det var jo nøjagtigt det, jeg havde gået og tænkt! Så vi aftalte, at vi skulle prøve at finde ud af noget meget snart. Derfor slår jeg det nu op her på siden.
 Det vil som udgangspunkt blive afholdt hjemme hos mig privat og jeg har heldigvis en dejlig stor stue, men det er naturligvis begrænset, hvor mange vi kan klemme ind. Men kig på nedenstående opslag og kom meget gerne ind og kig på min Facebook side. Hvis der skulle være spørgsmål, idéer, eller andet I har på hjertet, så skriv endelig til mig!
 Jeg håber på, at I er nogle friske piger derude, der er med på idéen:)

(Billedet er tilfældigt fundet på nettet og viser ikke noget af det, jeg har til salg)

Køb-salg-bytte dag med plus-size tøj!

Sæt kryds i kalenderen og grib fat i veninderne d. 21. januar kl. 18.30, for der inviterer jeg til køb-salg-bytte-tøsehygge-aften hjemme hos mig.
Ryd op i garderoben og tag det tøj med, du ikke bruger mere -Måske kan andre få glæde af det, måske kan du købe, eller bytte dig til noget andet i stedet?
Der vil blive stillet borde op, så der er mulighed for at lægge tøjet frem.
Arrangementet koster 30,- kr pr. mand og der vil blive serveret lidt snacks og forfriskninger.
Tilmeldingen er senest d. 18. januar og kan ske ved, at sende mig en besked på min Facebookside: Facebook, eller sende mig HER
 Der er plads til ca. 15 personer, så tilmeldingen er efter først til mølle princippet. 

Glæder mig meget til at se jer

5 kommentarer:

  1. Øv, hvor er Aalborg bare langt væk! Jeg ville ellers gerne med og købe nogle godter!

    - Malene

    SvarSlet
  2. Ja øv! Men kommer du alligevel i tanker om, at du gerne vil med, er du mere end velkommen:)

    Anja

    SvarSlet
  3. Sikken en fantastisk idé, det burde man gøre noget mere ved!

    Stine
    www.bigfashionideas.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine :-)
      Desværre var jeg nødt til at aflyse pga rigtig mange afbud i sidste øjeblik. Men jeg regner stærkt med, at jeg vil arrangere en ny inden så længe, for jeg tror virkelig det kan blive rigtig godt.

      Knus Anja

      Slet
  4. Hej Anja har du set at vi holder et plus size loppemarked i københavn
    https://www.facebook.com/events/305894612809036/

    Kærligst Ditte
    http://marilynscloset.dk/

    SvarSlet